Sooolen skiner och

Jag ska tvätta sjukt drygt är det:o men det är sånt man får väll ta , får ta det någon annan dag upp tidigt och dra till åhus och steka hela jävla dagen hade vart sååå underbart, kääänna siig riktigt brun.

Ahh föresten God morgon, hoppas ni har sovit gott:D
Jag har faktiskt sovit gott och snart ska jag upp och äta lite frukost och sedan ner i tvättstugan.

Iaf Så åker kanske Diva hem till sitt riktiga hem igen idag för dt har hänt lite grejer och min gladiator skor har gott sönder ! Någon hund har gnagat sönder den SKOJ!  Så får se imon när vi är i ullared om jag hittar ett par liknande vi får se :) Nej nu blir det att börja röra på sig lite!


Puss O kRam



Han tror att han är cool där;)
Hihi nej jag måste börja fixa ordning på min blogg allså!
men jag ska försöka fixa till mitt liv först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0