SOMMARLOV!

Ja denna wendes rock va absolut inte bra!
Visst Alexandra sjöng väldigt vackert och våran egna Johnny Cash !
men allt va så dåligt och den maskeraden dom gjorde det såå fel jävla idioter. Nej sen kom Chriss K fram och rappade för oss:) Jag ska lägga in låten här sen blir det bilder efter det:)

ikväll så ska jag dra till Andys och vara med Stoffe och hans familj tänkte ta och ta lite kort på de=)
Jag känner mig deprimerad jag kommer aldrig någon sin gå i samma klass mer som dessa underbara personer vi stack och åt på ocean city och åt kina buffe det va väll skoj men ingen sa ngt och alla ville bara dra därifrån klassen kanske ha svårt att säga hejdå?:P Ah åkte hem med Zebbe, måns och e'mil iaf:) väldigt skoj men när får man göra dt igen då? men jag ska ta och träffa de i sommar vafan... Nej lyssna och njut av vår egna lilla wendes låt,)




Kommer snart lägga in bilderna från idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0