skvallerbloggar!

Jag har blivit kär i skvallerbloggar lite faktiskt lite skoj men det är så drygt att dt står desamma i de flesta men vissa grejer har andra missat och lite sådant:) Jag hittade in till GOSSIPS.SE  där hade de lagt ut bella&tyras show som var i torsdags och veckans gäst var Hugo & Paow, Japp deras förhållande var ett pr-trick i början men dom blev tsm senare iaf dom är väldigt söta tsm faktiskt !



Jag kommer ihåg när man började läsa bloggar lite mer än ett år sen då var alla med alla eller ah
Paow umgicks med Krillebooi, Dessie,Amir
Amir umgicks med , Krillebooi och Kissie, men han har till och med vart med Kenza,
Blondinbella haar alltid vart lite mer vuxen av sig , när man läser Jackies blogg så verka dt som hon skämms att vara full. Varför ska man skämmas för en sådan sak?  Det finns så många bloggar man försöker läsa men det är drygt ändå att man kan sitta flera timmar och läsa någon annans liv, jag startade mest blogg för att Lisa (min vän) kunde se vad man gjorde om dagarna och ja kunde läsa hennes , men det blev ju att man började läsa massa andra bloggar. Men någon jag verkligen ser upp till det är Kenza ! Hennes humor hennes liv och allt jobb hon gör jag har verkligen vart svartsjuk. Vissa har drömmar jag ser upp till de som har de för jag har verkligen inga drömmar!

jag ska försöka komma på vad jag vill göra och vad jag ska skriva så mina läsare stannar för jag börja förlora vissa och jag vill ha fler, jag vill ej bli någon "stor bloggare"  men det hade vart skoj att ha fler. men man måste fixa det själv men jag anti att folk från stan läser min blogg haha jag vet inte men det är så mkt rykte annars och då börja dom väll med fler folk ljuger så dom bli blåa i ansiktet:P


Men bara för det så är jag snäll!
jag och lisa har knappt någon kontakt med varann längre men det är så det händer ibland.
men jag länkar till hennes nya blogg, hennes blogg är intressant när hon väl skriver hade vart skoj om hon hade skrivit lite mer men det är så ibland att man ej ha tid eller ork:)

http://lajsnajs.devote.se/
En gammal barndomsvän!!

Nej nu ska ja ta tag lite på rummet och sedan lägga in bilder till min data sen försöka ta lite snygga bilder på Cosmos:)

Kommentarer
Postat av: lajs

läser ju jämt din blogg, vet jag va du gör om dagarna och hur ditt liv ser ut :)!

& jag saknar dig

2010-06-20 @ 15:23:16
URL: http://lajsnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0