Onsdag!

God dagens!
Idag så började vi halv tio kom vi till skolan och pratade och trodde inte det skulle bli Gokart men det blev det senare men ska berätta dagen :) Alla ettor på fordon typ satt och pratade och väntade på vad vi skulle göra men vi började gå till våra klasser och fick "frukost" allså chokladkaka och läsk sen kom en i A klassen med bullar hehe det va ju bara att mata in allt skit , senare blev det tipsrunda jag gick med Emil Ohlin vi klarade alla utom 2 senare var det bara att gå ner till ladan och börja grilla det va lite mysigt att vi var så samlande gott va det med hamburgare också !
Senare kom lärarna och sa att det blev Gokart så det var ju bara att börja gå ditåt men när man väl var där så sa de dom som ej vill åka kan gå hem haha det var ju bara att vandra men vi gick en liten omväg så vi hälsade på hästarna:D Sedan åkte jag in till stan med Emma Book och kollade runt lite vi köpte en flaska med hello kitty på till emil haha han ville ha ett par strumpor med hello kitty men det är lite dyrt:P

Sedan satte vi oss vid rese och hängde blööö gillade inte dt .. Men emil kom och fick sin flaska haha sedan kom Måns och Zebbe väntade ju på dom så ja kunde få sällskap på bussen haha typ i 10 minuter men dt är väldigt viktiga 10 minuter:P nu är jag bara hemma och ta dt lugnt och får damp på min jävla sladd som glappar sönder mina högtalare till datorn:O borde fixa rummet lite:P? toan också? ja får se vad ja gör ngt ska ja göra idag iaf!!

Imon starta mitt sommarlooooov!!!

Jag skojade med endel att jag skulle jorden runt på sommaren!
Näsby ;) Haha nej jag skojar bara :) Jag ska till VIRSERUM! ett måste
Stockholm med my heart, och Öland!!

Nej nu lägger jag upp lite bilder för dagen:)



HÄÄÄSTAR!

Mer häästar!



Emma BOOK!

GUL BIL!

Jag och zebbe:)

Nu kööör vi!!

Nej nu vill jag har fredag FESTA FESTA!



HA EN TOPPEN DAG NU FOLKET:)

Puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0