ONSDAG- sol , sol , sol :) Och tomas ledin:)

Hello allt folk:)
Hur har ni det:)? Ni kanske ligger ute och steker vid solen !! Och dt kommer jag också snart göra men jag ska äta min "frukost" snart med min mor:) Har vart och tränat nu på morgonen Ah guud va skönt det va om ja vaknar tidigt imon och är pigg då ska ja träna då också! helt underbart inte mkt folk helt perfekt(Y)

Ja jag träffe Stoffe igår så åkte vi hem till han och gjorde ordning oss lite granna sedan åkte vi hem till Malin och vi åt raklett och hade väldigt skoj faktiskt ! Sedan blev det film Den bortglömde, Väldigt förvirrat men den va helt okej :) Sedan ville Malin sova för hon skulle upp klockan fem idag så jag och stoffe åkte hem till han och ja kände mig lite små hungrig(a) så dom hade wokkad med nudlar!! Ahh gott men stoffe tog för mkt av den chili såsen höll på att dö xD sedan gick vi och la oss typ vi va iaf inte uppe länge te:P Men väldigt bra dag =)


Imon blir det bio med min honey! Sex & the city 2 !
Mkt skoj , jag fundera på att flytta hem te han tills lördag han jobbar men ska flörta in att ändå vara kvar hos han på fredagen när alla andra är och jobbar:P Behöver komma ifrån lite ! ändå om det bara är till han så känns det underbart! Så kan ja utnyttja hans trädgård också;) Hoppas det är solsken bara!

Nej nu ska jag faktiskt dra och äta massa mackor med ÄGG! Mums!

Ni får ha en bra dag:)

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0