Onsdag!

Ingen sol idag lite tråkigt men så kan det ju vara också jue:P Mamma kom nyss in och såg att de fanns billiga klänningar som jag ska dra iväg och kolla på behöver en till klänning och ett par shorts =) Idag kommer Kristoffer hit så vi ska försöka lösa allt idag och förhoppningsvis så blir det bättre ! Men dt hade vart skoj att åka till Hörby marknad med Kristoffer men det tror jag inte det blir så precis. Tror inte riktigt om jag hade klarat av att åka in till byn , jag har bott där en gång när jag gick i femman och därefter har jag aldrig varit där får kramper i magen.


Men iaf Kristoffer kommer hit idag och får se hur allt blir !

Vi är tortsallt gjorda för varann men det går inte med längden när bägge blir sura och ledsna!

Nu ska jag gå och ta något och äta lite snabbt är riktigt hungrig också.

Ni får ha en toppen dag utan sol men det funkar det också är ju väldigt varmt ute:)


Puss o kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0