Nu har jag

Fixat mitt rum lite ska snart fortsätta fixa sedan vet ja inte vad jag ska göra jag väntar och väntar tills jag ska in till stan drygt att bara sitta och vänta tills ja kan åka in till stan och det är bara drygt att bara sitta här haha:P Men får väll göra dt ja inte ha gjort på ett bra tag, kolla in lite kläder på nätet kan ju lägga upp lite jag tycker är duktigt snyggt:)

Aah gud jag håller på kolla på H&M sida på nätet hittat väärldens snyggaste skor ha tyckt om det hela tiden nu står ja om jag ska acceptera dt och hämta ut de nästa vecka! ah får panik!! vill ha dom ha velat ha de sen ja såg de från första gången!


Dessa jag har pratat om! jag vill verkligen HA DE!
Men det är ju bara att då ha ja förlorat 239 kronor som kunde gått till Ullared xD ah jag är så snål av mig just nu. Allt ska ju räcka till.. 

Ja jag hittade ett par kläder på H&M också som är så sjukt fina, hoppas jag hittar något liknande på Ullared:)





Den sista jag la upp den är så fin , Stoffe har en sådan i killmodell riktigt snygg och väldigt bra att ha på sommaren fin och fräsch + somrig:)

Nej nu får mamma komma hem så ja kan visa henna skorna får se om hon vill att ja ska klicka hem de!

Pusso kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0