När man äntligen ska göra något skoj och lite sådant

så får mysan huvudvärk jag försöker dricka massa med vatten och har mina glasögon på mig för jag vill få väck huvudvärken jag hatar den verkligen + mina ögon blir sjukt tunga vill bara lägga mig och sova haha men det ska jag verkligen inte göra ! jag ska snart ut en sväng väntar bara tills hon ska höra av sig !

Ja det finns väll inte så mkt att säga än att det är midsommar om 4 dagar asså jag längtar inte efter midsommar jag har aldrig gjort det, en helt onödig dag helt enkelt! Men ska dra till fjälkinge den dagen och umgås med några stycken känner knappt några där tror jag men det kan väll bli skoj iaf min pööjk hänger med och Alexandra ska dit med Ante så det kommer bli väldigt skoj faktiskt att träffa Alexandra jag vet inte när det va sist vi va:P hehe

jag har inget annat planerat eller jo jag ska träna imon och om det är fint väder så blir det att åka inlines efter det :) !


Jag och alexandra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0