Midsommar.

Ja folk överdriver med midsommar. Jag o stoffe skulle på midsommarfest i fjälkinge , men jag blev såsjukt trött och grinig och arg, började gråta så trött jag var började få huvudvärk. Så vi drog inte dit, vi tog det lugnt en bra stund eller ah duktig bra stund sedan började vi grilla lite han o jag bara och det vart gott. Efter det gjorde vi inte alls mkt mer än det, Men det vart skönt att ta det lugnt också gick o la oss tidigt gjorde vi med, men jag har sån sömn brist så jag vaknade vid 8-9 igen visste inte riktigt vad jag skulle göra men jag tog det lugnt vid elva tiden ringde jag min pappa och pratade med han en stund sedan började jag göra lite frukost till mig och baby , och nu har han åkt hem och jag är svin trött jag gillar inte att vara trött jag blir galen.. Iaf ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig ordning ska på tjejkväll det kan bli väldigt skoj faktiskt:) Mysigt kommer vi allt ha det:)




Min klänning jag köpte igår men ska lämna tillbaka den för det va ett hål i den + ska byta storlek också:)




min pojkvän är knas:) Men jag gillar han ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0