Maskin-Lastbilteknik

Maskin- och lastbilsteknik väljer du som vill arbeta med service, underhåll, felsökning och reparation av tyngre fordon, till exempel lastbil, buss, jordbruks- och entreprenadmaskiner.

 

 

Jag kom in på det YEEES:D men alla kom in på det de ville iår det är väll skoj men vissa kommer fåå så mkt prolem och hoppas ingen hjälper denna personen..


 

 

Idag träffade jag Kristoffer vi sågs i stan gick runt lite i affärer tänkte dra till Hörby marknad men vi åkte vidare till Malmö och åt mat på Max sedan in på lagerhaus sen hem igen ! Ja gick fan inte in på GINA OMG! haha

åkte hem skulle hyra en film men det är alldeles för dyrt haha , så åkte hem och nu sitter jag här men ska snart sätta på en film på tvn och bara njuta av mitt liv lite ! Imon ska jag passa Bam ska dra med han till badet och njuta lite av värmen sedan kommer hans mor hem till oss och grillar lite och njuter ännu mer sedan får man inte se Bam på två veckor han åker till sin far:)

 

Men iaf på fredag så ska jag hem till Kristoffer för Linn & Roger kommer hem till de då blir det grillning och mys och dom är så sjukt trevliga:) På Lördag natt jobbar jag Och då kommer stoffe till mig på jobbet och lär sig hur man räknar sedan vandra vi hemåt:)

 

Ne nu ha ja skrivit för mkt

 

Din pappas 50 års kalas en vecka efter vi blev tsm så nervös jag var! tacka fan för alkohol;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0