Måndag!

Gud jag mår inte bra och du har verkligen förstört de mesta


Hejsan!

Hoppas alla ni mår toppen:)

Idag är det som sagt måndag och jag har verkligen inget att säga en att jag har precis lagt kläder i en maskin och precis duschat ska klä på mig lite snabbt sen ner och byta (Y) måste snabbt in till stan och gå till apoteket och köpa en sak ! senare blir det att umgås med Sofie, jag vill på zumba men vet inte om dt kommer gå hoppas på det:)

Ja imon blir det middag & film kväll med malin & hennes Stoffe och min Stoffe:) väldigt mysigt tror ja det kan bli:)
Nja finns inte så mkt mer att säga!


" Flera drömmar fall i tusen bitar, detta är det hemskaste jag har vart med om "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0