lördag den 5 juni!

Sommarvärmen har kommit :) Myys men jag klara inte av att vara vid solen alldeles för länge måste ju kunna gå och svalka mig och kan ju tyvär inte dt när vi inte ha någon bassäng eller ngt närheten.:P

Jag kom hem till stoffe redan igår och vi myste vid solen och drog till vä han skulle klippa sig riktigt fin blev han allt:) kom vi hem och då blev det GRillat fyyfan va gott . efter det blev dt två filmer freestyle & scar väldigt bra filmer faktiskt sedan blev det att sova vaknade vid nio helt pigga va vi allt:) Vi har ätit frukost och solat lite nu håller jag på packa väskan för stoffe är ute och joggar en runda duktigt gjort av han:)  Det blir att duscha senare och dra vidare upp till Nybro vi ska fira hans kusin som fyller år. :) Hon har iaf tur med vädret ska ja säga er hehe. Nej nu måste jag dra ni får ha en bra lördag och en bra nationaldag imon:)


puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0