JAg mår bra!

Japp det ni! eller ah iaf hela dagen kasnke utom 1 timme? men det får vi skylla på en sak .
Jag skulle vart typ brun/blond i håret nu men den jävla tjejen hade TAGIT SEMESTER HUR FAN KAN MAN GÖRA DET NÄR MAN HAR GETT MIG EN TID? HUR TÄNKER MAN SERIÖST? JAG BLEV ARG OCH LEDSEN VA SÅ GLAD ATT JA SKULLE FÅ FÄRGA HÅRET HOS EN FRISSA FÖR FÖRSTA GÅNGEN..

Så jag sprang ner till kiosken här nere och köpte hårfärg sen in till stan och köpte avfärgning så älsklingen mötte upp mig i stan så vi köpte hårfärg ( avfärgning ) och åt mat det blev kycklingsallad för min del väldigt ovanligt men gott:) Sedan köpte jag nagelborttagning sedan fick jag tvinga med älsklingen till solariumet så jag solade i 16 minuter:) riktigt skönt nu är jag hemma och fundera på vad man kan göra?
börjar klockan 12.00 imon så det blir skönt det =)
har inte så mkt mer att skriva om att i helgen blir det Nybro=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0