JAG HISSAR!

Denna sköna mys dräkten!



Jag tror jag lätt hade kunnat köpa denna snacka om att ha det jävligt skönt !!
jag längtar fruktansvärt mycket tills måndag nästa vecka den 28 /6 hoppas det blir ullared
vill bara shoppa massa nu så jag har massa fina sommarkläder och lite annat jag kommer verkligen lägga ut bilder på allt jag har köpt kommer säkert ta kort påväg dit och allt sådant också kan jag förklara för er:) Men som jag har sagt att jag ska lägga in bilder idag från lite annat jag tror jag skippa det nu orka inte ska faktiskt ladda ner en film och filmen får bli Dear John , merita tyckte jag skulle se den eller ja hon gav förslag så det blir den :)


Ja jag ska boka biljetterna till Virserum nästa vecka också så det är avklarat !
Men måste göra något skoj hela veckan så jag får ullared snart snart!


hihi:) jag hade velat skippa kristianstaddagarna men det kommer väll bli att dra in dit och massa blöö..
Nej nu jag göra något annat innan filmen blir klar , byta om till sovkläder och krypa under täcket och låssas som man ej finns! PERFEKT(Y)



God natt sov gott puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0