Ibland undra

jag om jag ska lägga ner bloggen för ingen verka bry sig och visst jag har ingen "röd tråd" i min blogg den suger verkligen . men jag lever inte på någon " röd tråd " jag lever i en stor kurva.

Iaf jag jobbade i natt och jag har väll haft helt okej men jag har inte kunnat sitta i 5 minuter + kassan ville verkligen inte stämma jag vill hitta nytt jobb men vadå för jobb? Vad vill jag jobba med egentlien? Vad drömmer jag om? Jag brinner verkligen inte för något speciellt jag vill bli en bra fotograf men det känns som jag aldrig har tid till det för alla vill ha så mycket av mig. Nu när man har en sådan bra Kamera så får man utnyttja den får ta en hel dag och bara ta massa foton . Ja det ska ja allt göra! Men iaf återigen till  jobbet så efter vi hade stängt skulle jag och mamma börja räkna kassan asså jag förstår mig inte på varför man ska räknar formar och läsk! Ja gör verkligeninte dt varför inte bara räkna nedre kassan + uppe kassan sen ta minus 3000 kronor sen får man det man har tjänat ihop men NEj då har vi ett papper där vi ska skriva hur mkt formar vi ha sålt och hur många läsk vi ha sålt. Jag blir verkligen galen denna natten så stämde det inte får dra ner till Johanna nu i veckan och räkna.

Japp klockan är ungefär halv sex på morgonen ska lägga mig nu och få världens skönaste nattsömn!
Ska träffa Dardan en stund imorgon också.


Japp ni får ha det så bra:)


Så mkt gillar ja denna natten!

puss o kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0