Hemma igen efter en

trevlig kväll med Haifa, Iman, Hanna, Hanan, Ida Och Tamam:) Vi lagade mat jag och haifa ska inte bli några kockar iaf! vi söög rent ut sagt;) hehe vi gjorde bakad potatis och kyckling och creme fresh "dippa med curry" sedan så satt vi och pratade massa sedan satte vi på en film som heter STARTRUCKS! Riktigt bra var den faktiskt:) vi åt massa godis till det väldigt mysigt var det:) nu är jag hemma och ska snart sova ska plocka ihop det jag ska tvätta imon sedan på kvällen kommer min man hem tiill mig och då ska vi grilla och mysa för på måndag åker vi till ULLARED!



saknar denna varma mannen brevid mig nu!
du är verkligen den bästa som har hänt mig, jag kan inte leva utan dig!
du är mitt liv nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0