Hello =)

I Walk The Line - Johnny Cash

Gud jag vet inte om jag har sovit lite eller om det är solen som ha gjort mig såhär trött?
Jag har solat lite på balkongen jag har inte orkat dra iväg någon stans idag så grymt trött så sedan kollade vi lite på tv jag och mamma men vi blev så trött så vi gick och la oss en stund nu har vi grillat och nu är ja hemma igen och fundera på lägga mig vid tvn och kolla på tv och sooova! Yeah, imon blir det hem till min man Ah då blir dt att vara kvar hos han på fredag när alla är och jobbar då ska ja vara snäll:D Va ute med hundarna och lite sånt har ja faktiskt bestämt mig:D Nej nu blir dt att slå på disney channel och bara känna mig som ett barn!





My Man! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0