God morgon !

Idag är det tisdag och idag ska jag dra till Åhus om värmen vill komma fram lite granna =)
Men först ska jag dra till stan och byta min klänning den var trasig sedan kolla efter en  ny bikini !

Men igår så skulle jag berätta om resa till ullared jag var helt seg igår så jag utnyttjade min DVD lite granna:)
Iaf igår!: vaknade klockan 2 på natten kunde inte sova jag försökte och försökte somnade en stund mellan 3-4 men gick upp vid halv fem la mig i soffan en stund sedan gjorde jag ordning mig lite grann så vid tjugo över fem väckte jag Stoffe för min moster Agneta & min kusin Madde skulle hänga med så de skulle komma hit och äta frukost men jag blev så hungrig så jag orkade inte vänta på dom så jag och stoffe högg i oss mat sedan gick vi ut med hundarna och de vid sju satte vi oss i bilen och började köra till Ullared!  Kvart över nio Var vi framme då var det bara att börja shoppa vi började med schampoo och balsam och vidare till Killkläderna stoffe köpte några tshirt och shorts ett par kallingar 2 tjocktröjor , strumpor , schampoo och lite saker till sitt yrke, han ska bli anläggare:)
han köpte en DVD te mig eller jag ska ge han pengar:)
han köpte hund saker till sina hundar ja det va väll allt tror jag vi kom ut från affären innan tolv så satte vi oss utanför med mami agneta och madde var ju inte klara än så vi fick vänta på dom men jag och stoffe gick och försökte vinna stora choklad "lådor" men det blev ingen vinst. och kollade på en resturang och gick in på sko kanonen , men efter dom kom så gick vi och åt jag åt Thailänsk kyckling gryta med ris! Sedan gick vi in på sko-boo fick hem ett par skor.. har inte skor ? stackare >< .. sedan till Sko-kanonen igen hittade inget fint där men alla skulle ha glass jag är inte så jävla förtjust i glass så jag köpte en slush ist sedan gick jag och madde in i sex affären och ja där var det sjuka grejer:P hehe efter det så åkte vi  hem stoffe skulle iväg och lana så jag testade alla kläder ja la upp de mesta redan igår:) och efter det så gick ja till Liza där mami var en liten sväng efter dt gick ja hem och kollade lite på film men  jag orkade inte så ja gick o la mig!


Det var min MÅNDAG!

Nu ska jag hoppa in i duschen eller(?) ska ändå till åhus? men kanske bättre o vara lite fräsch japp! jag ska hoppa in i duschen sedan äta lite och dra till stan!!

Ni får ha en underbar dag!!:)
Puss o KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0