God morgon / Skolavslutning!

Hur mår ni idag:)? Har ni sovit gott?:)

Jag mår väldigt bra utan att jag är så satans trött känner jag i ögonen fyy :( om typ en timma tar jag bussen in till stan och vänta tills skolans buss kommer så man kan ha avslutningen sen dra och äta Kina Buffe med klassen det kommer bli så mys faktiskt om jag ska vara ärlig:) Just nu håller jag på ladda batteriet till min kamera den la bara av :S helt knas allså hihi. Nej en outfits får ni senare så jag verkligen kan ladda batteriet tills jag ska dra måste packa min lilla väska också:) Jag ska iaf ha en rosa klänning/tunika på mig och ett par vita slipin skor eller va de heter:)
jag behöver min skönhets sömn ikväll!! Ah tycker solen kan börja skina :o


nej nu prata jag bara massa :)
Ni får ha en underbar dag och en fin skolavslutning iaf de flesta i Sverige:)

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0