God morgon folket!

Hoppas alla har sovit gott och sover gott:) Om ni frågar mig så har jag sovit gott och mår prima:) Va nyss ute en sväng till bussen och kollade när den gick , ja det va inte så varmt ute :P Men idag så blir det gokart förhoppningsvis ja det hade vart skoj att köra men vi är ju lite fler på banan idag så får se om jag vill köra haha. Får väll göra dt tror inte jag kommer göra dt annars är ju svin dyrt.. Vissa aktiviteter borde vara billigare alla barn har inte råd att ge 100 kr för 8 minuter eller hur det är :S som Laserdome 20 minuter är 60 kr . Visst dt är ungefär som man gå till ett solarie men vissa tänker ju inte så , samma med äventyrs golf 50 kr för en person!! det är faktiskt dyrt om jag ska vara ärlig. Ju billigare det är desto fler kommer ju dit men det är inte så världen ser ut längre.

Nej usch allt är så himlans dyrt nu förtiden.
Efter skolan ska jag hem och börja städa undan saker från rummet så det ser lite fint ut hihi..
Imon är det skolavslutning jag ska faktiskt lägga upp en bild imon innan jag drar till avslutningen hur jag kommer se ut:) det kommer bli en bra dag imon tror jag:)

Nej nu måste jag gå och göra det sista !


Ni får ha en underbar onsdag! hörs vi senare Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0