God morgon folket!

Idag är det fredag allså sommarlov!!
Det känns inte så men jag saknar redan min klass...

Igår så åkte jag in till stan och träffade Stoffe,Jesper,Amanda & Sara rättså nice va det :)
Och idag så är det 11 månader med min älskling:) Så idag ska vi fira det med att städa mitt rum och fixa ordning tills ikväll när Emil och Robin kommer hem till mig så det blir att dricka lite och ner till parken om det inte regnar ikväll men det får vi hoppas att det inte gör:) Ja det är så det ser ut för mig idag :) Bilder kommer kanske senare eller något:) Nej nu ska jag gå och fixa frukost innan jag döör och prata allvar med min mor:)


Ni får ha en bra fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0