God dagens!

detta är verkligen inte min dag ! för det första så är jag dötrött skulle kunna sova hela dagen men sånt funkar tyvär inte på mig. Försökte se romeo & julia, men det va ju verkligen ingen film jag gillar sen började min brors fru höra av sig på facebook till mig. ja vad ska man säga? hon ville väll få fram att jag ska börja höra av mig till min bror när han har lika mkt rätt att göra det själv. Aja, finns väll inte så mkt mer att säga om de där.

har precis duschat känner mig fräsh igen fundera på göra några mackor för mamma kommer väll inte hem på ett tag så vill ju inte svälta;) japp det blir att klä på sig något litet man ska ju bara vara hemma idag.

Japp :) Nej nu får ni ha det så bra!

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0