Fredag/11månader/fest!

mycket på en och samma gång:P igår va dt fredag och då blev det att festa till de lite granna i stan:)
Tobbe, Emil, Robin kom hem till mig för vi tänkte förfesta här och det blev att dricka o dricka och ännu mer dricka .. sedan tog vi bussen in till stan te parken det va rättså dött där en stund men sedan kom alla och det blev att dansa på :) Det va riktigt skoj ska ja säga er träffade gamla vänner som nya vänner. Japp inte så mkt mer man kan säga stack till pasta vagnen ja höll på döö gick fani klackskor men fick låna marias snygga tofflor så ja gick med dom te bussen senare hehe ja och stoffe tog bussen hem tjugo över ett riktigt döda va vi när vi kom hem somnade som två änglar nu är han på jobbet och jag ska snart dra och lägga mig igen ska ju JOBBA inatt:) Hoppas det inte är lika mkt folk inatt som det va nu i natt kändes nästa som kristianstad dagarna väldigt sent på natten med massa folk. Japp har väll inte så  mkt mer att säga.. NEj usch det regnar också skooj med sommarlov:P hehe

Nej nu kommer lite bilder på mig och baby!









Hade 11 månader med min älskling igår! snart är det 1 år:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0