FREDAG!

Hejsan allihopa!:)

Jag har sovit hos pojken inatt igår så drog vi och kollade på sex & the City 2 riktigt bra var den faktiskt väldigt nöjd med den filmen , tror stoffe va det innerst inne också ;) Sedan gick vi hem väldigt skönt va det faktiskt! Vi gick hem och la oss direkt sedan gick han upp och gick till jobbet log ja kvar där lite jobbigt va det för ja halv sov och va tvungen och vara vaken för mamma skulle ringa. Vi drog till Eko sedan och köpte lite katt saker till vår katt vi ska hämta imon, Cosmos får han heta:) Tyckte ja blev ett bra namn. Så nu är man hemma igen men ska snart dra till stoffe igen, Ni vet dom skorna jag skulle beställa ja kunde tyvär inte göra dt från mitt kort igår så Tommy ( Stoffes pappa) ska göra det åt mig så jag har tagit ut pengar så han kan fixa det idag:) Så jag får dom nästa vecka förhoppningsvis får ja dom innan midsommar så ja kanske kan ha de då:) Bero alltså om det regnar:P

Idag får jag se vad som erbjuds hade vart skoj att göra ngt men ja känner mig lite småseg idag så får se:) Nej nu ska ja inte sitta här och babbla på. Vänta tills mami kommer hem så hon kan köra mig till sToffe. :)

Ni får ha en bra fredag =) Skriver imon när ja kommer hem efter vi ha hämtat katten:)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0