Dessa blir

mina slutet av denna veckan som kommer nu ! jag är så käääär.. älskar de verkligen:)



Aahh, !!

Iaf igår så gjorde jag och stoffe inget speciellt jag satt nere vid soffan med hans pappa så va dt en domkumentär om apor och det va en liten bebis apa som hade blivit misshandlad och det fanns video inspelat och dom visade upp dt på tv asså ja tyckte så synd om apan :( hon misshandlade apan för att den skulle lyda. Vissa förstår inte hur man ska behandla vissa. Men det va typ ett Ap zoo som tog hand om den och apan satt och vaggade sig för den va så ledsen :( ville bara hålla om den och bara ta hand om den, apor är något jag är väldigt svag för har ja kommit på när man sitter och kolla på animal planet med mamma , apor är som oss om inte sötare:P haha

Men det fanns en apa igår också som va som en människa , hon hjälpte till och städade och hon dansade sen när dt kom sånna apor som hade blivit mobbade/misshandlade och sånt då tog hon hand om de , som en riktigt fostermamma!

Här kommer lite bilder!
Föresten om det inte hade vart förbjudet och ha sånna hemma hade ja velat ha en sån!



Nu ska jag iväg till max och äta sedan duscha och vidare till jobbet:) Ni få ha en bra dag!
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0