7 Juni!

God morgon mina solstrålare:)

Hoppas alla har haft en underbar helg och utnyttjat den helt !
Jag har vart i Nybro i helgen åkte dit i Lördags eftermiddag vi skulle direkt på Linns 35 årskalas eller ja det va det efter maten sen så höll Linns pojkvän ett tal och då sa han att en buss kommer snart då ska vi alla till Nybro kyrka för då kunde det bli en vigsel på en och samma gång! Japp det gifte sig =) Väldigt chokerade blev vi alla för dt va 2-3 som var där som visste om det ingen annan hehe men det va väldigt fint:) Efter det kom vi tillbaka till dom då blev det tårta och sånt:) vi drog därifrån tidigt vi va sega va vi allt så jag och stoffe fick skjuss till vår lilla stuga så vi gjorde ordning i den och vidare till hans mormor sen och pratade lite med dom sen vandrade vi tillbaka till stugan sov som två stockar:) Söndag morgonen så klädde vi på oss gick till hans mormor och åt frukost massa gott va det:) Vi va där ett bra tag solade och spelade kubb och hjälpte till med trädgården och lite sånt:) Jag och stoffe gick tillbaka till stugan och började plocka ihop allt och duschade av oss bytte kläder och gick ännu en gång tillbaka till hans mormor och åt mat Stek, potatis & Sås massa gott va det allt :) Jag tror jag har blivit beroende av sallad haha. Vi drog till Linn och va där ett bra tag vi fick langos också men tiden rann iväg så vi hann inte äta vår rarbarbärpaj hos deras mormor så vi fick ta med oss de hem gott !! kom hem vid nio tiden på kvällen pratade med mor min sen sov jag som en ängel halv tolv.


Måndag- Sov morgon ska vara på skolan halv tio. men måste ju tyvär tidigare buss iaf:p hehe
idag blir det gokart :) väldigt skoj kan det allt bli , och efter det ska jag hem och tvätta kläder kan lika väl städa och sånt med tror jag:) får se hur pigg jag är på det senare:)

Nej nu får ni ha de så bra :) Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0