23/7-2010

Hejsan !

Mår ni bra?:) Har ni sovit gott? Har ni ätit frukost än:)?


Med mig så är det bra ! & har sovit gott!
Jag har redan hunnit med lite grejer, åkte in till stan halv tio för att träna det gjorde men ja började få ont i lungorna(?) jag fick det igår också när jag åkte inlines, det va jätte obehagligt!
sedan så åkte jag hem började plockan undan tvätten och lite sådant nu ska jag snart dammsuga rummet har jag bestämt mig måste tvätta golvet också men det finns roligare saker att göra haha!

Sofie kommer väll senare då blir det att åka lite inlines, får se vad vi mer gör men jag måste verkligen duscha innan jag gör något annat säger jag bara. Måste känna mitt hår plattat och fint ! känns som det var tusen år sedan när det bara var för två dagar sen haha.

Ja det finns absolut inte mer att säga att jag vill bara ha måndag nu. Midsommar kan man allt hoppa över är inte så jävla taggad till de faktiskt. Men på lördag blir det Tjejkväll tror jag förhoppningsvis:)

Nej jag har inte mer att säga.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0