21.01

Hellojsan!

Shake shake ! Skaaaka ruuumpa!
lite uttråkad är jag men jag mår så fruktansvärt bra känner jag!
jag åkte till Kristoffer halv sex och ville mysa lite grann jag tror jag aldrig har pussat på han så mycket som jag gjorde då han blev till och med chockad hehe .. Åkte hem vid halv åtta eller ja jag tog bussen hem då , det är så kul att åka buss egentligen för alla är så olika några små brudar som sitter och sjunger på Hey där - Byz några somaler som pratar med varann eller ja rätta sagt dom skriker man får ju ont i öronen, sen några tjejer som leker utläningar när dom är svenskar, lite skoj faktiskt och några gamlingar som sitter och prata med varann, Är det bara jag som verkligen drömmer mig bort på bussen? IBland har jag nästan glömt bort att trycka på stopp. Det hände nästan mig en gång när jag tog Broby bussen , om jag inte hade stoppat hade jag fått åka till Broby haha! Men det är skönt att åka buss du kan verkligen drömma dig så långt bort det kan man inte göra om man ska köra bil då hade jag blivit av med mitt körkort för länge sedan;D Nej så jag gick iaf hem till Liza, ( mammas kompis) åt lite bullar sedan gick jag och mamma hem så nu ligger jag i sängen och lyssna på Massari. Men fundera på att sätta på en film när som ska upp tidigt imon ska dra iväg och träna om det blir fint väder imon finare än det som var idag så ska jag dra till badet och sola och bada:) utan kompis eller med spela ingen roll:)

Nej nu har jag faktiskt inget att skriva om , tråkigt som sagt:) Men ni får njuta av de sista av tisdags kvällen:)

Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0