VIRSERUM!

Nu är man hemma i Virserum !
Och jag känner mig hemma och det är jävligt skönt att vara här igen.
Visst det finns inte så mycket att göra här men det spela ingen roll få vara här och njuta av det gör mig glad!
Igår så kom jag till Växjö vid kvart i sju där stod Petrah, Jeff & Linda:) Så vi åkte och åt på mc donalds så ja tog en Happy meal och då fick jag katten från shrek ! tjock var han också hihi. det gillar vi.
Sedan åkte vi hem till Jessica min kusin ( petrahs stora syster ) Linda red lite och vi satt och kollade på väldigt skoj var det . Sedan åkte vi hem och då träffade jag Åsa och det var skoj :) Åsa är min mammas tvilling syster =)
Och idag vaknade jag vi halv tio tiden och då åt jag och petrah frukost och sedan tog vi Trixie på en promenad till automaten tog ut pengar och sedan gick vi ner till marknads fältet och kollade på när Linda slet som ett djur!
Virserum har blivit stort;) haha 3 dagars marknad ojoj! HÄRLIGT HÄRLIGT!

Nu sitter vi hemma och jag vill hitta på något men vettifan vad:o haha
Ikväll blir dt Tacos och bada i kaffe berget med Linda & Jeff ska med :D ja och petrah självklart:D hihi
Iaf när vi kom hem igår kväll så spelade jag och petrah Nitendo det gamla heliga ;D Super mario 1 liksom;D haha
Ja vi får se vad dagen blir av kanske färga håret svart? Vi får se!

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0