TORSDAG!

God morgon på er!<3

Hoppas ni har haft det bra :)?

Iaf så  var jag vid Åhus igår med Stoffe, Paulina, Emila & Tobbe dt va väldigt trevligt faktiskt sedan tog vi bussen hem till Stoffe så jag och Paulina solade på gräsmattan jag tog kokosolja jag gör aldrig om det tror jag haha du blir brun men för fan jag har ju bränt mig:( jag gillade det verkligen inte haha. Jag & Stoffe kollade på Shrek- nu och föralltid väldigt bra film faktiskt man skrattade till några gånger . Den tycker jag att folk ska gå och se:)
Efter dt åkte jag hem och var ute och gick med Mami, Liza & emelie:) efter dt gick ja hem kollade lite på datorn sen somnade jag :)Jag vill sova länge idag men det gick ju inte precis vaknade vid åtta och nu kollar ja på 2 fast 2 furious. Men fundera på lägga mig till rätta och försöka somna om. Visst jag ska egentligen till Tosebro men får se om det blir av kanske :) jag borde fixa mitt rum lite så har jag inte så mkt imon men jag palla ju ej :s blöö..

Fan jag hatar när jag inte orkar med någonting.
Ni får en bild på mig sedan hur jag ser ut nu=)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0