TORSDAG!

Snart är det marknad och hoppas jag är mer utvilad tills imon då för dessa veckor har vart så sega och har vart så jävla trött ! Blö Idag så regnar det kan ju vara mys också tror det blir att dra ner och sola senare idag ska försöka förstå mig på det hihi. Ikväll blir det kanske dra ner till marknaden och kolla om man kommer in på Party fabriken man träffa väll på någon man känner då:)

Igår så var vi i Vimmerby, jag och Åsa umgicks lite vi drog till Öb och netto för att köpa lite saker, sedan drog vi vidare dit petrah var hos sin jobbcoach! Att vara här är underbart jag får upp massa minnen och jag blir glad o jag mår alldeles bra också, Jag HÖR HEMMA HÄR! och det är helt sjukt, Om jag får ett bra jobb och lönen är duktigt bra! då blir det en stuga här menar det verkligen, jag har precis allt här. Vänner, släkten , min bror , skolan , alla ställen man har bott och allt man ha gjort.

Men det enda som är negativt med lilla Virserum det är att det inte går bussar hela tiden, för då tror jag att folket hade bott kvar iaf ungdomarna då hade dom kunnat bo kvar ändå åka till stan , Men nu får dom be sina föräldrar att skjussa eller skaffa körkort ändå om dom inte har pengar till det.

Det är inte många dagar kvar här , Vi har inte gjort alldeles för mkt men det finns inte så mkt att göra här ändå.
Men om det blir uppehåll senare så blir det att gå en promenix igen, Man känner till alla vägar här och man vet vart man kan gå. Ja känner saknaden mer av min bror men det är jag vet inte vrf jag saknar han? vrf ska ja sakna en person som inte sakna mig?

HAHa jag kollade upp min brors nr på hitta.se hur lätt är det när det är ungefär 6 olika nr? ska ja skriva till alla bara för att chansa? haha. Blir ett långt inlägg men det är så det får bli ! jag åker in till pappa den 4e för Paulina skulle ha sin 20 års fest den 7e och jag vill faktiskt dit:) Nu när man har blivit bjuden och allt !¨

Ska bara hitta ngt och köpa till henne också? haha ¨
Nej om man ska ta ut trixie för att få frisk luft?

Ni får ha det så bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0