Tisdag!

jag kortfatta allt! orka ej blogga tyvär!

en skit unge skriker, slakta henne snart!

nej men i söndags hade jag o stoffe 1 års dag var inne i stan och myste runder faktiskt det var väldigt mysigt! Började regna och massor när ja hoppade av bussen sprang jag hem såg min granne springa från en bil så det var bara kuta så vi kunde ta samma hiss haha det måste sett roligt ut en blöt tjej i en blöt klänning och konditionen som söög verkligen! Sedan kom ja in och satte mig sedan fick man ett sms! hejhej! OKÄNT nr . ja bara hej! har du blivit torr nu ;)? haha då förstod ja ju att han hade letat upp mitt nr och sådant en trevlig pööjk:) lika gammal som mig:)

igår ( måndags ) så blev det att dra hem till stoffe sätta upp poolen sedan vidare till Tobbe och förfestade ! JAg älskar verkligen våra förfester nu förtiden vi har så satans skoj. och det där spelet vid busshållplatsen & på bussen haha japp jag säger såhär vi håller dt för oss själva ! sedan in till stan och gick runder och myste , jag , stoffe & kempner tog bussen hem till Stoffe och vi skulle bada men det blev att vi la oss på studsmattan och skulle sova men jag och Kempner har problem att sova men vi löste dt allt ;D men vaknade vid åtta igen och jag va så varm så jag visste inte vad jag skulle ta vägen ! senare blev det att äta frukost och chilla! har hjälpt stoffe med att städa köket och rummet ! gjorde lunch också nu är jag hemma och ska iväg ikväll får se hur det kommer gå vill bara sova !

Men Ni får bilder när jag orkar! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0