Söndag, massor av sol

Tänkte berätta min helg lite snabbt bara:)

Fredags: kom stoffes kusin och hennes familj hit och vi började ta och dricka lite granna och sedan grillade vi spelade kubb, och spelade första halvleken på fotbollen , jag gjorde första målet;) Wiie, jag är såååå awesome hahaha!

lördags: åkte vi in till stan och var på trendi och tivoliparken och lekte lite grann sedan gick vi till Italia och åt lunch sedan satte vi oss vid trendi igen och åkt nacho chips , vi åkte till siba för det skulle fixa nitendo men dom var verkligen konstiga där inne, sedan åkte vi hem till mig skulle hämta jobb nycklen. kom hem vilade mig typ en timma sedan började jag svettas allvarligt mkt och började få massor av kramper i magen sedan  tog jag en dusch och vilade mig jag var krit vit i facet sedan blev det Langos , Roger gjorde glutenfria langos AAH GUD, jag blev kär riktigt gott var det efter det körde jag lite bowling med Ludvig & Linnea vi krigade också med pistolerna , jag kan vara barnslig iaf haha! sedan började ja måå bajs ännu en gång gick ja och la mig i sängen och kollade på Smala sussie haha sjuk film sedan Shall we dance älskar låten i den filmen men jag somnade så . vaknade av att baby la sig i sängen så jag fick vara gullig och klia han på ryggen han blir verkligen biten av alla slags mygg mot en annan som slipper de:P haha

Söndag: precis ätit frukost och förhoppningsvis så drar vi och badar jag vill det iaf hihi ska njuta av det sista på denna helgen , jag har inte haft sådan så bra helg sedan vi var i Nybro!

Nästa helg så har vi 1 år ! <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0