SÖNDAG!

lite dålig uppdatering kan ja ju tala om för er men dt kommer bli ännu sämre ska liksom dra till Virserum imon !
Känns som en dröm haha ..  Iaf igår så tvättade jag alla mina kläder och handdukar och lakan!
och sofie var här och höll mig sällskap! vi hade en film dag för det regnade seriöst hela dagen igår! då var det bara att njuta av att frysa lite dt va så skönt att känna kylan det är samma idag dt är inte fint väder idag heller. Menhoppas på bättre imon då när jag ska åka!

idag blir det att packa väskan och dammsuga rummet ännu en gång och duscha är ett MÅSTE!
ikväll kommer Kristoffer och sover här i natt väldigt mysigt!

jag har väll inte så mkt mer att säga :P Kanske lägger upp en outfits senare när jag har duschat och fixat mig:)
Har väll inte så mkt mer att säga. Händer inte så mkt inte nu iaf . Kanske kommer in på bloggen en dag i virserum eller ngt sådant.


Kristoffer, u are my everything!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0