SÖNDAG!

Vaknade av att jag hade ont i hela kroppen kände det som!
Men det var skönt att ta en sömntablett och kunna sova ut.
hoppade in i duschen snabbt och åt frukost sedan mötte jag upp Kristoffer för få mina saker som jag hade hos honom!

Nu är det såhär varför det är slut mellan oss !
Våra känslor har inte försvunnit men vi bråkar alldeles för mkt för ingenting och det tar kål på oss båda ingen orka med det bägge blir ledsna och vi löser aldrig några bråk . Men vi har sagt det Efter jag har kommit hem från Virserum så ska vi prata ut om precis allt! För jag orka inte snart längre. Börja bli svartsjuk som en åsna!
Blir arg för inget.

Det är så det ligger till och vi kommer säkert bli tsm igen men denna gången ska allt gå så långsamt framåt!




Imon är det exakt en månad kvar tills skolan börjar! Det känns faktiskt skönt jag vill börja skolan igen!
Kunna gå upp tidigt för det är jag van vid ändå så, träffa alla underbara vänner igen(Y)

Det längtar jag till!!

Nej nu ska jag försöka göra ngt ! ÄR sugen på att gymma ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0