SJUK!

Fyy fan asså jag vill bara gråta och somna och aldrig mer vakna..
jag har gjort världens skämmigaste grej. Jag kan ej jobba för jag har blivit så sjuk .
nu har jag förlorat 1000 kronor för jag var sjuk förra lördagen med, jag kommer typ tjäna 600 kronor nästa gång jag ska jobba och det ska vara till resan till virserum och resan hem + min flaska jag ska köpa av Emelie om hon hittar en fin baccardi när hon åker till Turkiet imon. Jag får njuta av värmen nu och hoppas på Smulan få ut alla sina valpar i natt hon har max 5 överlevande! hon är som ett hus haha . jag ska sätta på en film nu haja läget tror jag den hette får njuta av den !







1 år med kristoffer wittenberg ! Vi har inte haft det bästa och vi har haft det så sjukt jävla bra!
Men vi bägge försöker kämpa men bägge förstör det lika mkt som man försöker, Men vi försöker att må bra vi försöker lösa det men det går inte . Men vi har våra bra sider också , vi finns för varann där ändå om vi inte "älskar" varann precis då , Vi vet att vi älskar varann vi vet att vi tillhör varann men vi visar det såååå fel .
det går inte förklara så fel vi visar det.  ÄLskling, du är mitt ljus i livet , du har visat mig vägen som jag aldrig har sett förut kärlekens egna väg! Låt mig få visa den bästa sidan av mig låt mig visa min kärlek till dig! Den är såå stor men den är bara jävligt krånglig att visa.


Kristoffer Wittenberg, Jag Älskar Dig Över Hela Mitt Hjärta! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0