Outfits från igår



( skit i hur det ser ut på rummet ) haha så gick ja ut igår kväll :)
Man behöver absolut ingen tröja på sig jag svettades som fan vid ett tiden så. men jag brände mina fötter :( DOm skorna är fett sköna att gå i men ja brände fötterna lite ändå så. NÖJD MED DOM SOM FAN!


Icke nykter men jag lever;D
Hemma Hos Isabelle:)

Jag & min man:)

Han ser ju inte liten ut eller så. Vi stack till Isabelle på förfest det var riktigt trevligt faktiskt
sedan tog vi bussen in till stan och gick runder och hade skoj som fan! Träffade massa underbara personer Ah blev faktiskt glad för att träffa vissa människor!
skulle åka hem men tog bussen hem till stoffe med han ist , kunde verkligen inte sova då
la mig i deras hall på soffan och försökte sova men gick inte va så äckligt varm av mig , det är hemskt att det är så varmt .. Gud jag är så varm av mig och jag måste lägga mig snart och sova ska upp och jobba i natt hoppas det bli skoj men det kommer bli så satans stressigt. jag kommer ej klara av det tror jag inte. Men jag ska bara denna lördagen när det är Kstad dagarna så.

Men iaf det är så det är:) Nu ska jag ta och snå fläkten sen sova tror jag eller sätta på en film sedan sova till den:) KANON!

Puss o kram!

Imon har jag och älsklingen 1 år;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0