OUTFITS!


Så blir min outfits ut idag:)

Suddig bild!

Iaf igår så kom stoffe hem till mig vi åt mat och myste hela kvällen kollade på film och åt godis och pratade om det mesta . vi hann och lösa ut vissa problem. och idag åkte han hem vid tolv tiden och vi myste mkt innan dess. Nu har jag som sagt packat det sista det enda ja inte ha lagt ner det är min kamera och plattång och borste & spray men dt ska jag göra nu. Sedan är dt bara att vänta på lite käk sedan drar till Hlm och vänta på tåget. Helt sjukt jag åker idag. Men känner mig lite deprimerd men dt kommer bli bra! jag tror ja känner mig deprimerad för att jag och stoffe inte haft det så bra på sista tiden och då vill man egentligen inte bara fly från det men det är så det är just nu!

Nu blir det att äta lite nutella och kolla på Disney Channel! :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-23 @ 08:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0