ONSDAG?!

det är onsdag idag va? eller vad är dt för dag:S

ja gillar inte sommaren för man glömmer bort Datum och dagar.. så jävla surt!
Har precis duschat känns väldigt skönt jag vet inte när det va sist jag duschade faktiskt. äckligt men sant!
Idag ska mami kolla efter en mp3 till mig för jag behöver en när jag åker runder nu och dt skulle vart skönt och ha en mp3 ändå för då kan ja ha vilken rutten mobil som helst!

Då behöver man inte ha den nyaste mobilen, kan ja ha den fattigaste nokian ist;D hihi

Nej jag ha inget mer att skriva än att jag ska tvätta hela helgen och städa mitt rum ska byta lakan också så det är fräscht när jag kommer hem igen! Kommer hem på tisdagen den 3e packa om väskan för vissa saker behöver ja inte ta med till pappa sen den 4e åker jag igen till min far och vet inte när jag kommer hem! kanske aldrig kommer hem:O haha skojar!

Nej ni får ha det så toppenså länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0