Nutella och marabou choklad!

Log i sängen och myste med mig själv sedan ringde petrah och berättade hur dt var att träffa sin farmor & farfar första gången i hela sitt liv. Måste vara en härlig känsla ! Men det är synd att inte hennes pappa är lika aktiv som hennes farföräldrar ! Men det är ju alltid ngt som är fel på pappor:D haha

Ja ikväll får jag en större resväska mamma insåg också att jag har blivit STOR och använder mer kläder.
och behöver ta med mig halva hemmet men ngt jag hade velat lägga i min väska det är stoffe faktiskt(A) ja känner redan nu kommer gråta hela biten till växjö haha! jag är såå känslig ja vet!

Iaf nu har jag köpt nutella och choklad sedan ha vi läsk och ostbågar hemma så jag och stoffe ska mysa till det lite extra ikväll han ska ju hem vid tio igen imon :( får vi se om vi ses efter dt.

Nej nu jävlar ska ja hitta på ngt, sätta på walk the line?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0