Måndag!

Snart är denna dagen avklarad!

Idag har jag dragit till Stan och skulle fixa mina biljetter till Virserum men jag behöver inte boka dom biljetterna jag kunde ta det samma dag i Hässleholm samma sak när jag ska hem på Måndagen !
Gick in mot stan köpte En Bikini underdel tog tid innan jag hittade en fin i min storlek och billig;) haha Köpte två presenter till Stoffe till vår ett årsdag hihi hoppas han gillar det lite grann iaf sedan gick jag till Andys skulle hämta min tidning jag glömde hos stoffe i helgen men jag fick lite mat i mig och lite cola också sedan in till stan igen skulle bara åka hem men nej jag gick runder i H&M och njöt av all rea hahah men fyy vad snål man blir asså men jag köpte sån förpackning med naglack 4 st för 30 kr ville bara ha färgen blå men jag fick hem vit, lila & grön också uuuh hahah och köpte en BH för 75 kr! den billigaste BHn jag har köpt och kommer väll köpa! ! sedan tog jag bussen hem och hittade en ny kläd affär precis nedanför mig:o Bakom Alis affär haha får dra dit och snoka lite någon dag hehe jag stack till Badet och solade lite sedan kom Dardan & Flamme och höll mig sällskap jag och dardan gick ner och badade lite vid halv sex så drog jag till Netto och köpte korv och snart kommer väll fia då ska vi rulla lite chilla livet asså;D sedan ikväll blir det att Tjuvbada får se vilka vi blir hoppas det blir några st skulle vart skojit:) Längtar tills imon då BLIR DET ÄNTLIGEN ÅHUS!
typ tjatat om det en hel vecka >< haha

Nej nu ska jag börja göra ordning mig typ ta väck mascaran och jaa och lyssna på Takida , mina små älsklingar! älskar verkligen bandet ! Blir en annan människa..

Njut av dagen och så länge solen finns ändå känns det som man ska dö vilken sekund som helst för det är så varmt! men vi i sverige ska inte klaga min granne sa att det var 55 i Irak!


Puss (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0