LÖRDAG MORGON!

Nu är det såhär!
Igår så städade jag hela mitt rum och min toa! det skönt för jävla underbart
men jag ska dammsuga och skura golvet imon och försöka dammtorka överallt också.
men idag blir det att tvätta alla mina kläder och lakan om jag får tid till det!

Hade vart skönt hade ja sluppit vara där nere imon också.
Jag gäspar för fullt nu allså fundera på om jag ska ta och lägga mig en stund innan jag går upp igen och äter lite gott!
Idag ska jag vara med Sofie men det finns inte så mkt att göra idag för det är inte vackert väder idag alls!



Jag har kommit på att du!
betyder inget för mig längre eller jo det gör du men om du inte kan offra dig lite för mig då ska ja fan med inte göra det för dig. men det har alltid vart så. Nu är det över.


2 dagar kvar tills jag åker till Virserum
Känns sjukt:s

Men ska vara med petrah, linda, Bella & Marie:D det är dom jag har bestämt att vara med och höra av mig till:)

ne nu ska ja göra ngt annat!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0