Livet är härligt ändå!

Iaf när man har det bra ! Idag så vaknade jag av att jag hade fått pengar på min mobil hela min stereo låter då bara för jag har en Nokia till mobil nu för min Sony ericsson har verkligen slutat funka jag har sagt innan att den är lite halv seg men nu stängs den av och står typ att ja inte ha några batteri eller sim kortet ej funkar:s
konstig mobil ! Iaf så jag åkte direkt till Andys och åt Nacho chips och smäält OST:) MUMS! Seda va jag så snäll och köpte kortlek till dom på Andys så vi spelade Finns i sjön jag och malin & alex o stoffe, väldigt trevligt faktiskt! Sedan undra väll ngn där ute vrf umgås du med stoffe om det är slut? för vi är vänner och ska försöka igen och vi tar det som det kommer nu inga planeringar eller ngt! och han lovade mig att bjuda på mat! höhö sedan ville jag leka lite med Annette:)  Så jag hörde av mig till henne så vi gick in till stan och kollade lite i affärer och sådant sedan gick vi hem igen! ja har fått min motion idag haha! grymt vad jag har ont i mina fötter nu. Men det gillar jag vi ska kanske dra till Åhus imon med:) Väldigt skoj faktiskt !

Sedan nu är jag hemma och ligger i sängen och lyssna på Takida och prata med Lisa vi har inte pratat om vissa saker på sjukt länge så nu är det bara att prata om det och få se hur man kan lösa vissa saker så enkelt är det bara!

Har inte så mkt mer att säga !
Tar en dag i taget och hoppas på det bästa!

pappa ska ringa mig ikväll också trevligt!!

Only God Can Jugde Me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0