god morgon!

Idag är det tisdag och idag skulle jag dra till Åhus men när man vill dra dit så är det så jävla fult väder! Imon säger jag det upp tidigt dra dit och bada o sola någon timma sedan hem igen för då blir det Bio!


Iaf igår var det en händelserik dag!

från början till slutet!

åkte in till stan shoppade lite sånt ju efter dt åt ja på andys träffade baby en stund åkte hem drog te badet solade dardan o flamme kom så jag o dardan badade skönt va det faktiskt:) vi planerade att vi skulle tjuvbada senare , efter det kom sofie hem till mig vi stack och kollade på VM matchen dom på Näsby hade :) haha sedan träffade vi på mini satt och snackade med han efter det kom Dardan skulle vi följa med han hem för han skulle byta om lite efter det så tältade vi vid linje! det är sommarens bästa ställe;D haha satt där riktigt bra tag kom massa underbara personer dit vi hade riktigt skoj! " låssas slagsmål" ute på gatan haha!

efter dt gick ja , fia och dardan in mot näsby och då tyckte sofie att dt lät som basse men jag sa dt neej han skulle kanske inte komma! men jag vrål glodde men kolla! Det va ju Basse:D haha satt vi och pratade massa efter dt skulle han gå , jag fia o dardan hoppade in på badet och badade en stund ! Det va riktigt kallt att gå hem efter det sen la ja mig i sängen och sov! och nu är det sådant väder nu när man vill dra till åhus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0