FREDAG!

känns som det är fredag alla dagar haha! Men snart är sommarlovet slut egentligen när man tänker efter??
Det är kristianstad dagarna sedan är det småland, öland sen skolan? Gud vad snabbt det kommer gå ! Men då börjar Mysan 2an för första gången Wie haha , men känns som man redan ha gått dt när man gick på iv i två år, men jag ska ha min lärare från iv på engelskan han vet iaf vart jag ligger någon stans i engelskan ska försöka få ihop mitt godkänt på engelskan och matten! ska verkligen inte få IG i det , ska plugga satan känner jag att jag kommer få göra i två år nu och massa nationella !

Iaf har legat och solat en liten stund med Foxi på gräsmattan nu har jag precis duschat ska snart börja fixa mig och sedan packa väskan och dra iväg till Andys lite snabbt och äta lite nacho chips och massa smält ost:D hihi mumsiit!

Imon så har jag och kristoffer bestämt att vi ska dra till Åhus och steka lite granna får se om vi köper några jordgubbar till det :)

Nej ni får njuta av denna fredagen för det kommer jag göra till hundra!
Ska njuta och umgås med wittenberg familjen & ja Andersson!



U are my heart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0