FREDAG!

Grattis Emil Ohlin:)


Han  med keps:) Han bli 18 idag:D




Igår så åkte vi till Tosebro och badade och solade och åt massa godis och mat känns det som , åkte hem till mig bytte om och så kom stoffes familj och hämtade oss in till stan hyrde film och sedan till maxi och då fick vi välja vad vi ville äta jag tog kyckling spets med salsa sås på MUMS! sedan kollade vi på film och efter det tog jag och Paulina en runda golf banan med hundarna det var riktigt skönt faktiskt :) Kollade på Sex & The City boxen . riktigt bra faktiskt. sen somnade vi gott o väl. Idag så kom jag hem vid halv tolv gjort ordning rummet lite granna och druckit lite cider var nere i den nya kläd affären hittade en sjuukt jävla snygg klänning för 300 kr :( känns lagom ..Snart kommer min dricka hem har hem leverans;D haha sedan blir det att duscha och fixa sig och börja göra ordning sig sedan kommer Stoffe hem hit då blir det att äta och börja dricka lite sedan hem till Isabelle och ha vår för fest där:)

det kommer säkert blir skoj :) VÄntar på att maria ska snart komma så jag kan hoppa in och duscha ..
Finns inte så mkt mer att säga faktiskt!
Ni får ha det bra! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0