en dag i vetlanda!

Vi stack till Vetlanda idag och kollade runt lite köpte en present till Stoffe och sedan gick vi in på Gina och där såg PEtrah Bella och hela gänget haha , ja började gråta lite och dt gjorde bella också vi hade så kul när vi stod där och pratade haha. Vi ska ju ses imon så;D och ses en sväng på söndag.

jag köpte ett linne för 50 kronor iaf, sedan gick vi och åt på ett thai ställe gott var det allt:)
nu är vi hemma och chillar tror att jag ska ta och lägga mig snart så jag är utvilad tills imon. 
Imon blir det marknad då är det att dricka lite granna:) och har trevligt, synd att inte linda pinda kunde vara med oss för hon ska jobba nere på marknaden:/ men vi ses ju där så:D



finns väll inte så mkt mer att skriva.

pusso kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0