Detta ska jag ha på mig idag!








Japp, det är såhär jag skiter i vad jag köper mina kläder!
Linnet- Netto
Shorts- Ullared:)

Vart hos maria och tagit massa filmer min pojk kommer bli så glad att vi kommer se Troja på söndag suck och stön men jag för göra lite saker för min pojk också :) Igår gjorde han mig riktig chockad han ville vi skulle in på H&M och ja skulle välja ut något jag ville ha:S haha skuldkänslor;)? nej men jag hittade inget så han bjöd mig på max mat i malmö ist:)

jag tror jag vet vad jag ska ge han i en gåva på vår 1 års dag! Wiie, nej nu ska jag inte avslöja alldeles för mkt;D
Om en timma ska jag vandra till Dagiset och hämta bam liten!

Nu ska jag börja städa rummet lite också och ta väck alla pris lappar på alla kläderna från ullared och plocka undan vissa kläder där jag inte har användt än:)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0