Dåligt väder !

Blåsigt, molnigt!

Men My Thorsson ska dra iväg och bada i vilket fall men det blir i Tosebro idag med Stoffe & Emil det kan bli skoj om det nu är öppet + varmt i vattnet förståss. =)

Efter Mysan har badat och sådant så ska hon dra iväg till gymmet och gymma lite granna för det behöövs ! ah fick sån ångest att jag inte drog en enda gång förra veckan blöö på mig allså!  Idag blir det gym Guttans !!!:D

Ikväll så får jag se hur det blir kanske träffa bassen lite grann sitta och snacka lite om vad som har hänt i livet o sådant ! ja det finns väll inte så mkt mer att säga! ni får en titta på en gammal bild


Älskar när jag hade bruna ögon innan ( linser ) vill faktiskt ha linser igen men det är så dyrt:(
men jag får väll önska mig det i födelsepresent!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0