Bilder!



mina älskade skor allså!! jag är såå kär i dessa!


Hehe jag älskar denna pojken också vi var påväg in mot staden:)

Rida polle:)

Vi har inte vart vuxna för fem öre i helgen!

Linnea & Ludvig:)

Såå jävla snygg!!! <3

=)

Blev sjuk i går ( lördags kväll ) så jag tog en film kväll med mig själv och gogubbarna så baby fick spela :)
jag är för gullig ibland!

Efter hade shteeeckt vid solen idag jag har blivit brun & röd kan jag tala om för er:)

Sista bilden för i helgen! Så jävla underbart har det allt vart!!


Föresten dom skorna som Stoffes mami beställde jag fick dom av de för jag hade skött mig i skolan och kommit in på det jag ville komma in på! Så jävla snällt :) Iaf nu ska jag ta och sätta mig i tv rummet med nagel lacket i handen och börja måla tå naglarna i röd färg tror jag det får bli denna gången imon är min dag nästan planerad !

* tvätta kläder måste fixa allt med tvätten idag
* åka in till stan fixa mina biljetter tills den 29 när jag åker till Virserum !
* Hitta en ny bikini underdel samtidigt som jag gör det så ska jag köpa en liten present till min älskling till vår 1 års dag!
* sedan om det är fint väder så ska jag dra till badet och lägga mig sola och bada!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0